Friday, March 11, 2011

Assalaamualaikum wbt ...

holla ,, dah lame sangat tak update blog nie ... takde time lah ... sebab skrg sudah kerja ...
best taw kerja nie ... nak kate penat ,, tak penat sangat ... kerja byk relaks jer ...
percaye tak ?? hohoww ,, tak percaye sudah ... memang best :))
kekadang tuh ,, ade jugak rase boring sebab takde benda nak buat sangat ...

sampai2 je kat tempat kerja ,, dah ade yang menyambut ...
nak tahu sape ?? budak2 kat taska ABIM ...
" CIKGU a.k.a Cikgu Mimie ! " ... itulah gelaran saya kat dorang .....
banyak pengalaman lah ade dekat sini ....
orang kate ,, nanti bile dah kahwin dah tak susah sebab dah pandai jage anak .. HAHA ..
bagi saya biasa je sebab dah biasa dengan situasi tue ...
kat rumah , umi saya pun ade jge budak ...
bagi orang yang kurang minat dengan budak2 , baik tak payah keje mcm nie ...
menguji tahap kesabaran yang tinggi tahu tak ?? tak pasal2 , budak2 tu kene ngn korang yang kurang minat at budak2 nie .. ksian dorang ... huhuhuuu

ade mase saya mengajar budak2 taski ... " ABC , 123 ... "
best tahu ??? hehehee
ade gaye cikgu tak ?? hope ape yang diimpi tercapailah :))
hurmmm ,, tak tahu lah nak cite mcm mane lagi ....
sibuk sangat sampai tak teringat nak update blog saya nie ...
tapi ,, kalau on9 facebook a.k.a mukabuku bole la plak ...
haiyowww ,,, ini orang lah ....

okeylah ,,,
saya mao tdo ... nanti ade mase terluang saya akan m'update sepenuhnya blog saya yang tak berape cantik ,, simple sangat kan ?? huhuhuu
hakikatnya saya memang seorang yang simple ...
tak percaye ?? kenal dulu , baru tahu , okey ??? sekian :))

Wassalam ...

From : AkuBudakJahat

No comments:

Post a Comment